DEL 3.. ( eftersom david&linus sa åt mig)

Jill hade berättat för Amelia att allt var lungt och att hon bara fått några blåmärken av misshandeln, Amelia slappnar äntligen av, jag undrar om hon vill ha något att äta, hon säger ja. Jag skyndar mig ner, och fixar lite mat, går upp då står hon och tittar i mitt fotoalbum på oss. Hon skrattar och säger har du kvar dom här, jag nickar. Sen hör jag hur mamma ropar på mig, jag går in till deras sovrum hon säger, pappa har dragit nu, han kommer nog inte tillbaka, han har packat sitt och drog, jag säger bara okej. Och går tillbaka in till Amelia, hon sitter fortfarande och kollar på fotoalbumet, jag låser dörren och sätter mig brevid hon. Jag lägger min hand på hennes lår, hon tittar upp påmig rätt in i mina ögon, hon kysser mig, jag greppar hon hårt runt mig. Jag pussar ner mot halsen, hon lägger sig ner och skrattar, jag fortsätter pussa på hon. Hon skrattar och skrattar till slut kan jag inte låta bli, jag tar mina händer innanför hennes tröja, hon slutar skratta, och drar mig intill henne. Jag ställer mig upp, hon kommer bakifrån, jag lyfter henne över huvudet och sätter ner hon framför mig, jag trycker upp hon mot väggen, och kysser hon, hon tar sina ben runt min midja. Efter några minuter knackar det på dörren, jag släpper hon sakta, sen går jag och låser upp dörren och frågar vad hon vill, hon frågar om vi vill ha middag, nej tack de vill vi inte svarar jag, sen låser jag igen, sen sätter jag mig på sängen. Amelia frågar vad det är, jag berättar att pappa har stuckit, och han sa inte ens hejdå till mig. Amelia kommer krypande som en liten tjuv om natten, och kramar mig bakifrån, hon pussar på min hals, jag njuter, klockan var ganska mycket, så vi borde sova igentligen. Jag kliver upp och klär av mig till kalsongerna, sen går jag lägger mig under täcket, Amelia sitter och kollar på varje sak jag gör, jag frågar om hon inte ska sova också, hon skakar på huvudet och säger att hon inte kan sova just nu. Jag lägger mig, och försöker blunda.
Amelia:
Jag sitter nere i Oscars säng, han har somnat, jag sitter säkert och kollar på han i flera timmar, jag vill berätta att Samuel har smsat och sagt att vi måste ses. Men jag kan inte träffa han, jag tänker inte såra Oscar, han är den enda jag litar på och älskar. Jag tar sakta av mig kläderna, och kryper in under täcket, jag känner att Oscar ta i mig och håller om mig, jag blundar, och somnar på direkten. Att somna med hans armar runt mig är det bästa jag vet, att veta att han älskar mig är också det bästa jag vet. Jag vaknar av att Oscar snarkar, jag kollar på klockan, 9.01, och 5 nya meddelanden, från Jill och Samuel, jag läser inte ens sms:en från han, utan raderar dom bara. Jill hade bara skrivit och frågat om dom ska ses på en fika, jag skickar självklart samma cafe som alltid klockan 11, får snabbt svar, YEES. Oscar har vaknat, han sätter sig upp och kliar sig i håret, jag skrattar åt han, jag kliver upp och kammar håret, och tar på mig kläderna, och säger att jag ska träffa Jill klockan 11, okej säger han bara. Jag som hade förväntat mig kan du inte stanna, eller nåt annat. Imorgon var de skola också, min uppgift ska vara klar imorgon, jag sover hos Jill ikväll så får hon hjälpa mig, jag plockar ihop mina grejor, och går ut genom dörren, ropar hejdå. Jill står och väntar på mig utanför cafét, jag kramar hon, och säger att jag har varit så orolig och allt. Jill bara skakar på huvudet, det är ingen fara alls, sen går vi in och sätter oss vid bordet där vi alltid sitter, Jill vill att jag ska berätta vad det är mellan mig och Oscar just nu, jag berättar att vi är typ tillsammans, och han är världens gulligaste, sen berättar jag om smsen från Samuel, och hon blir ledsen, eftersom hon gillar han, sen ser vi hur han kommer in igenom dörren, och sätter sig ett bord ifrån oss.
Oscar:
Jill hade berättat för Amelia att allt var lungt och att hon bara fått några blåmärken av misshandeln, Amelia slappnar äntligen av, jag undrar om hon vill ha något att äta, hon säger ja. Jag skyndar mig ner, och fixar lite mat, går upp då står hon och tittar i mitt fotoalbum på oss. Hon skrattar och säger har du kvar dom här, jag nickar. Sen hör jag hur mamma ropar på mig, jag går in till deras sovrum hon säger, pappa har dragit nu, han kommer nog inte tillbaka, han har packat sitt och drog, jag säger bara okej. Och går tillbaka in till Amelia, hon sitter fortfarande och kollar på fotoalbumet, jag låser dörren och sätter mig brevid hon. Jag lägger min hand på hennes lår, hon tittar upp påmig rätt in i mina ögon, hon kysser mig, jag greppar hon hårt runt mig. Jag pussar ner mot halsen, hon lägger sig ner och skrattar, jag fortsätter pussa på hon. Hon skrattar och skrattar till slut kan jag inte låta bli, jag tar mina händer innanför hennes tröja, hon slutar skratta, och drar mig intill henne. Jag ställer mig upp, hon kommer bakifrån, jag lyfter henne över huvudet och sätter ner hon framför mig, jag trycker upp hon mot väggen, och kysser hon, hon tar sina ben runt min midja. Efter några minuter knackar det på dörren, jag släpper hon sakta, sen går jag och låser upp dörren och frågar vad hon vill, hon frågar om vi vill ha middag, nej tack de vill vi inte svarar jag, sen låser jag igen, sen sätter jag mig på sängen. Amelia frågar vad det är, jag berättar att pappa har stuckit, och han sa inte ens hejdå till mig. Amelia kommer krypande som en liten tjuv om natten, och kramar mig bakifrån, hon pussar på min hals, jag njuter, klockan var ganska mycket, så vi borde sova igentligen. Jag kliver upp och klär av mig till kalsongerna, sen går jag lägger mig under täcket, Amelia sitter och kollar på varje sak jag gör, jag frågar om hon inte ska sova också, hon skakar på huvudet och säger att hon inte kan sova just nu. Jag lägger mig, och försöker blunda.
Amelia:
Jag sitter nere i Oscars säng, han har somnat, jag sitter säkert och kollar på han i flera timmar, jag vill berätta att Samuel har smsat och sagt att vi måste ses. Men jag kan inte träffa han, jag tänker inte såra Oscar, han är den enda jag litar på och älskar. Jag tar sakta av mig kläderna, och kryper in under täcket, jag känner att Oscar ta i mig och håller om mig, jag blundar, och somnar på direkten. Att somna med hans armar runt mig är det bästa jag vet, att veta att han älskar mig är också det bästa jag vet. Jag vaknar av att Oscar snarkar, jag kollar på klockan, 9.01, och 5 nya meddelanden, från Jill och Samuel, jag läser inte ens sms:en från han, utan raderar dom bara. Jill hade bara skrivit och frågat om dom ska ses på en fika, jag skickar självklart samma cafe som alltid klockan 11, får snabbt svar, YEES. Oscar har vaknat, han sätter sig upp och kliar sig i håret, jag skrattar åt han, jag kliver upp och kammar håret, och tar på mig kläderna, och säger att jag ska träffa Jill klockan 11, okej säger han bara. Jag som hade förväntat mig kan du inte stanna, eller nåt annat. Imorgon var de skola också, min uppgift ska vara klar imorgon, jag sover hos Jill ikväll så får hon hjälpa mig, jag plockar ihop mina grejor, och går ut genom dörren, ropar hejdå. Jill står och väntar på mig utanför cafét, jag kramar hon, och säger att jag har varit så orolig och allt. Jill bara skakar på huvudet, det är ingen fara alls, sen går vi in och sätter oss vid bordet där vi alltid sitter, Jill vill att jag ska berätta vad det är mellan mig och Oscar just nu, jag berättar att vi är typ tillsammans, och han är världens gulligaste, sen berättar jag om smsen från Samuel, och hon blir ledsen, eftersom hon gillar han, sen ser vi hur han kommer in igenom dörren, och sätter sig ett bord ifrån oss.

Kommentarer
Postat av: oscar.g

asså det här är väll inte om mej vaa ??????

2011-12-28 @ 16:10:07
Postat av: Alva E

Herregud, skriv mer!! den är ju jätte bra :)) skriv mer så är du jätte snäll. puss!

2011-12-28 @ 20:32:40
URL: http://alvaengstrom.bloggplatsen.se
Postat av: sara!

snälla skriv mer den är asa asa bra! :DD

2011-12-29 @ 01:54:52

Skriv din kommentar

Namn:
Vill du komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som se den )

Din blogg

Din fina komentar (tar inte emot några elaka komentarer) :

Trackback
RSS 2.0