DEL 5 ( SISTA JAG KOMMER SKRIVA, KANSKE KOMMER FORTSÄTTNING I FRAMTIDEN)

Där sitter jag i flera timmar och gråter, jag ringer till Oscar inget svar. Efter några minuter ringer Jill, och säger att det är fest, jag säger att jag inte ska med, hon säger att Oscar är säkert där, jag fixar mig sminkar mig jätte fint och gulligt, lockar håret.
Oscar:
Amelia ringer hela tiden, jag orkar inte svara, hur fan kunde hon tro något sånt om mig, jag har aldrig varit så här arg. Ikväll hade iallafall Samuel fest, jag skulle dra dit, utan Amelia. Första gången utan Amelia på en fest, jag visste att det här skulle hända, vi skulle aldrig ha blivit tillsammans, jag packar ihop en väska, tar 5.000kr ur pengarna jag fick av pappa, sen drar jag till tåget och köper biljett, sen går jag mot festen, imorgon ska jag ta tåget till stockholm, och ta in på hotell och bara softa. Jag kommer in till festen, Amelia sitter där iallafall. Helt ensam utan Jill, jag går fram och säger att vi ska prata, hon följer med tyst ut, vi sätter oss ute i trappen och pratar, jag berättar att jag inte var otrogen mot henne och att vi bara snackade och såg på film, sen säger jag att jag måste få umgås med andra tjejer än bara hon, och sen säger jag att vi inte ska vara tillsammans även hur mycket jag kommer sakna hon. Hon nickar och säger okej, sen går hon. Jag sitter kvar med huvudet i knät, vad har jag gjort. Jag har förstört allt.
Amelia:
Där sitter jag i flera timmar och gråter, jag ringer till Oscar inget svar. Efter några minuter ringer Jill, och säger att det är fest, jag säger att jag inte ska med, hon säger att Oscar är säkert där, jag fixar mig sminkar mig jätte fint och gulligt, lockar håret.
Oscar:
Amelia ringer hela tiden, jag orkar inte svara, hur fan kunde hon tro något sånt om mig, jag har aldrig varit så här arg. Ikväll hade iallafall Samuel fest, jag skulle dra dit, utan Amelia. Första gången utan Amelia på en fest, jag visste att det här skulle hända, vi skulle aldrig ha blivit tillsammans, jag packar ihop en väska, tar 5.000kr ur pengarna jag fick av pappa, sen drar jag till tåget och köper biljett, sen går jag mot festen, imorgon ska jag ta tåget till stockholm, och ta in på hotell och bara softa. Jag kommer in till festen, Amelia sitter där iallafall. Helt ensam utan Jill, jag går fram och säger att vi ska prata, hon följer med tyst ut, vi sätter oss ute i trappen och pratar, jag berättar att jag inte var otrogen mot henne och att vi bara snackade och såg på film, sen säger jag att jag måste få umgås med andra tjejer än bara hon, och sen säger jag att vi inte ska vara tillsammans även hur mycket jag kommer sakna hon. Hon nickar och säger okej, sen går hon. Jag sitter kvar med huvudet i knät, vad har jag gjort. Jag har förstört allt.

Kommentarer
Postat av: daveed

facepalm....

2011-12-30 @ 21:01:16

Skriv din kommentar

Namn:
Vill du komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som se den )

Din blogg

Din fina komentar (tar inte emot några elaka komentarer) :

Trackback
RSS 2.0