die madafuckaaa diiee!

ursäkte för mitt språk, jag måste bara skirva av mig jag är så arg...
Asså jag är så feg, att jag inte kan berätta för en person att jag verkligen gillar den, men vafan? man lever ju bara en gång, och får man höra något konstigt av den personen dum komentar eller vad som hellst, men wtf? det är ju bara ta det som de kommer, den kanske gillar en tillbaka? det är ju lätt att sitta o skriva, men i verkligheten är det verkligen inte lätt, allt känns upp och ner eftersom jag är så kär. Att vara kär kan vara skönt ibland, men då man verkligen inte mår bra av det, då är det inte skönt. Att grina varje kväll av att veta att man inte är tillräckligt bra för den, det är verkligen inte okej. Jag måste ta mod nu, jag känner detta kommer inte sluta bra. Och det är ju inte bra heller att jag har världens dåligaste självförtroende,  jag tänker negativit på allt, nu måste jag ta mig upp härifrån botten, fyan..
Just nu hatar jag kärlek
bild i repris.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lolloo? :(<3

2011-12-06 @ 08:21:40
URL: http://mathildaahansson.devote.se

Skriv din kommentar

Namn:
Vill du komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som se den )

Din blogg

Din fina komentar (tar inte emot några elaka komentarer) :

Trackback
RSS 2.0