en kärlekshistoria jag håller på att skriva (del 1.).. vad tycks?

Jag hatar dig, nästan lika mycket som jag behöver dig, gör det lika ont att förlora som att vinna?
1.
Amelia:
- Mamma vart är min klänning med uringning i ryggen, skriker jag åt mamma.
Hon lägger alltid mina kläder i fel gaderob, och istället i syrrans.
- Vad sa du lillgumman? säger min korta lilla mamma som står i dörröppningen.
- Ja vart är min klänning med uringning i ryggen, jag behöver den jag ska ut på fest ikväll, ta fram den nu, svarar jag högt.
- Den hänger ute i tvättstugan du får hämta den själv, jag är inte nån jävla slav.
Sen går hon ut ur mitt rum, vilket dåligt humör hon var på idag då, men hon ska inte få förstöra min kväll. Jag springer in till tvättstugan, och där hänger ju klänningen, jag rycker åt mig den och springer in på mitt rum igen. Jag letar fram mina svarta högklackar tar på mig dom, sen tar jag på mig klänningen. Sen sätter jag igång att våga håret och sminka mig. Jag tittar mig i spegeln, jag tycker jag ser okej ut. Just då ringer min telefon, jag kollar på skärmen: Oskar's mobil
Jag tar upp telefonen och svarar:
-Tja Oskar, är inte du på gång till festen?
Det är fortfarande tyst i luren, sen hör jag hur han andas och säger:
- Hej Amelia, jo det är jag, men jag undrar om jag kan sova hos dig efter för mina föräldrar bråkar och jag vill inte vara hemma.
Jag tänker självklart låta Oskar min bästa vän sova här, han är min bästa vän.
- Jo självklart får du sova här Oskar du är alltid välkommen till mig!
Han är fortfarande tyst, sen hör jag han säger:
- Tack bra, jag kommer över snart så kan vi gå tillsammans, hejdå!
Sen lägger han på, stackars Oskar. Jag tar upp skinnjackan och drar på mig den, sen tar jag min väska som jag har lagt ner lite sprit i. Sen går jag ner till ytterdörren och går ut, jag ser att oskar kommer och går på gatan, han har inte sin mössa på sig som han alltid brukar ha, han har fixat håret till och med, sen har han sina humör byxor och en vit t-shirt med en ficka på bröstet. Han var faktiskt jätte snygg ikväll.
Oskar:
Där står hon och väntar på mig, med sitt långa bruna hår, och hennes fina vackra bruna ögon och den lilla näsan med fräknar på. Hon är så vacker,  jag får svårt att andas, jag känner hur jag ryser i hela kroppen. Till slut är jag äntligen framme hos henne, hon kramar mig och säger hej, jag känner doften av hennes hår, det luktar lika gott som alltid. Sen ger hon mig en liten flaska, det ser ut som vodka, jag tar så klart emot den. Sen börjar vi gå till Jill, Amelia pratar om något som jag inte har nån aning om vad hon pratar om. Till slut är vi äntligen framme hos Jill, vi går upp för trappan till hennes lägenhet och knackar på dörren, Jill kommer och öppnar, hon är redan på fyllan märker man, Amelia skrattar åt hon och frågar om hon har börjat festen utan oss, Jill svarar att det var redan massa folk här och dom har små supit lite. Jag har inte tänkt mig att bli så full som alla andra kommer bli, för nån måste ju ta hand om Amelia, han känner henne och det bästa hon vet är att festa. Han sitter där i soffan mellan Sofia och Sanna, dom sitter med händerna innan för hans tröja och smeker han, han känner sig bara äcklad, han går och letar efter Amelia, han hittar henne ute på balkongen med Samuel, alltså min killkompis som jag oftas är med, då jag inte är med Amelia. Dom står där ute och jag ser hur Samuel är med händerna innanför hennes klänning, jag ser också att hon njuter av det. Sen står dom där och hånglar och håller på, och här står jag som ett fån och tittar på. Jag går ut tar tag i Samuel i armen och slår till han rakt på käften, sen drar jag in Amelia till lägenheten igen, och hjälper hon ut på gatan. Hon frågar vad jag håller på med, jag är helt rasande jag säger åt henne att hon är full och håller på med Samuel, och att dom ska hem. Amelia tittar bara på mig, sen nickar hon, och tar min hand och kramar den hårt.  När dom gått en bra bit så frågar Amelia om vi inte kan sätta oss ner och vila lite, jag går lite fortare än henne eftersom jag är nykter och jag sätter mig på en bänk och hon sätter sig brevid. Jag ser hur hon fryser och ger hon min jacka, hon sätter sig i min famn, och säger att vi delar på jackan istället, sen sitter hon där i min famn och kramar mig, jag känner känslan i kroppen, det är helt varmt, jag fryser inte alls såhär hade jag kunnat suttit hur länge som gått. Jag känner en iskall hand innan för min tröja, sen läppar mot min kind, jag sitter helt still, men såhär långt kan jag bara inte låta det gå, jag säger åt hon att sluta, sen ställer jag mig upp och börjar gå sakta. Hon springer ikapp mig vingligt, sen drar hon i min ärm och skriker:
- Vad är det med dig? Du slog samuel på käften för att du är avis och vill ha mig, så kyss mig då, kyss mig hårt!
Jag tar tag i hon och kysser hon, jag känner hennes tunga letar efter min, jag tror vi står så där minst i 3min, men jag vet imorgon så minns hon ingenting av det här. Jag säger att nu går vi hem, hon tar tag i min hand och håller den hårt som att hon aldrig vill att jag ska gå, undra om hon har glömt att hon har lovat mig att sova hos hon. Snart är vi äntligen hemma hos henne, jag hjälper henne upp till hennes rum, tur att hennes mamma inte är hemma, då hade nog jag varit lite illa ute, jag ser hur hon har bäddat en säng brevid hennes och det ligger en lapp på den,  jag läser den:
Oskar då du läser detta är jag nog stupfull och du har tagit hand om mig som vanligt, tack du är världens bästa vän.
Jag ler, jag ser att hon har somnat, jag får lov att bädda ner henne, men först tar jag av hon klänningen, och där ligger hon nu bara i bh,  jag tar på hon den stora tröjan som ligger under täcket sen bäddar jag ner hon. Själv tar jag av mig alla kläder utan mina kalsonger, sen ligger jag där, men jag känner hur nån rullar över till min säng, eftersom min säng ligger exakt brevid hennes säng. Jag känner hur hon kryper in i mitt täcke och håller om mig, jag lägger min hand runt henne, sen somnar jag.
2.
Amelia:
Jag vaknar av att jag ligger i Oskars famn, jag tänker på gårdagen, jag kommer bara ihåg att jag stod och hångla med Samuel sen kom Oskar och slog han och tog med mig hem och påvägen hem så sa jag åt han och kyssa mig. Och han gjorde det, och jag tyckte det var underbart. Och nu ligger jag i hans famn här, Jag kollar upp på han, Oskar är så söt då han sover,  jag kryper högre upp och kysser han, jag skulle kunna ligga såhär i evigheter, vad jag har längtat efter att Oskar ska hålla om mig. Jag ser hur han öppnar ögonen, han ligger o tittar på mig, jag låtsas sova. Han suckar och kliver upp och går mot toan.  Jag frågar om han älskar mig, han tittar ner i golvet och säger ja, sen lägger han sig och drar täcket över sig, jag lägger mig på han och drar ner täcket och kysser han. Jag känner hur han lägger handen på min rygg och försöker få upp bh, han får upp den, jag tar av den sen kryper jag ner under täcket, sen ligger jag där och kysser han. Till slut rullar jag på ryggen och kollar upp i taket, han frågar vad som händer nu, jag säger att jag älskar han.
Oscar:
När jag hör att hon säger dom 3 orden till mig, jag älskar dig. Då blir jag så glad i hela kroppen, jag säger att jag vill ha hon. Hon kramar om mig hårt, sen säger hon:
Du visade mig det underbara ljuset, som en gång lämnat mig,men nu har ljuset kommit fram igen, och visat mig kärleken som jag har missat, men ändå så finns det mörker i mig som lurar, som tränger bort kärleken, men när jag är med dig så finns det inget mörker i mig, det finns endast ljus som blomstrar av din kärlek.
Jag ler, hon frågar vad jag ska göra ikväll, jag svarar att jag bara ska vara hemma, hon frågar om hon får sova hos mig. Det får hon så gärna svarar jag, hon ler mot mig, sen kurrar min mage så jag tror att den ska explodera, Amelia börjar tog skratta och kliver upp, hennes vita kropp glittrar i ljuset från fönstret, hon ser att jag tittar på hon, hon drar på sig s.
Jag hatar dig, nästan lika mycket som jag behöver dig, gör det lika ont att förlora som att vinna?
kapitel 1
Amelia:
- Mamma vart är min klänning med uringning i ryggen, skriker jag åt mamma.
Hon lägger alltid mina kläder i fel gaderob, och istället i syrrans.
- Vad sa du lillgumman? säger min korta lilla mamma som står i dörröppningen.
- Ja vart är min klänning med uringning i ryggen, jag behöver den jag ska ut på fest ikväll, ta fram den nu, svarar jag högt.
- Den hänger ute i tvättstugan du får hämta den själv, jag är inte nån jävla slav.
Sen går hon ut ur mitt rum, vilket dåligt humör hon var på idag då, men hon ska inte få förstöra min kväll. Jag springer in till tvättstugan, och där hänger ju klänningen, jag rycker åt mig den och springer in på mitt rum igen. Jag letar fram mina svarta högklackar tar på mig dom, sen tar jag på mig klänningen. Sen sätter jag igång att våga håret och sminka mig. Jag tittar mig i spegeln, jag tycker jag ser okej ut. Just då ringer min telefon, jag kollar på skärmen: Oskar's mobil
Jag tar upp telefonen och svarar:
-Tja Oskar, är inte du på gång till festen?
Det är fortfarande tyst i luren, sen hör jag hur han andas och säger:
- Hej Amelia, jo det är jag, men jag undrar om jag kan sova hos dig efter för mina föräldrar bråkar och jag vill inte vara hemma.
Jag tänker självklart låta Oskar min bästa vän sova här, han är min bästa vän.
- Jo självklart får du sova här Oskar du är alltid välkommen till mig!
Han är fortfarande tyst, sen hör jag han säger:
- Tack bra, jag kommer över snart så kan vi gå tillsammans, hejdå!
Sen lägger han på, stackars Oskar. Jag tar upp skinnjackan och drar på mig den, sen tar jag min väska som jag har lagt ner lite sprit i. Sen går jag ner till ytterdörren och går ut, jag ser att oskar kommer och går på gatan, han har inte sin mössa på sig som han alltid brukar ha, han har fixat håret till och med, sen har han sina humör byxor och en vit t-shirt med en ficka på bröstet. Han var faktiskt jätte snygg ikväll.
Oskar:
Där står hon och väntar på mig, med sitt långa bruna hår, och hennes fina vackra bruna ögon och den lilla näsan med fräknar på. Hon är så vacker,  jag får svårt att andas, jag känner hur jag ryser i hela kroppen. Till slut är jag äntligen framme hos henne, hon kramar mig och säger hej, jag känner doften av hennes hår, det luktar lika gott som alltid. Sen ger hon mig en liten flaska, det ser ut som vodka, jag tar så klart emot den. Sen börjar vi gå till Jill, Amelia pratar om något som jag inte har nån aning om vad hon pratar om. Till slut är vi äntligen framme hos Jill, vi går upp för trappan till hennes lägenhet och knackar på dörren, Jill kommer och öppnar, hon är redan på fyllan märker man, Amelia skrattar åt hon och frågar om hon har börjat festen utan oss, Jill svarar att det var redan massa folk här och dom har små supit lite. Jag har inte tänkt mig att bli så full som alla andra kommer bli, för nån måste ju ta hand om Amelia, han känner henne och det bästa hon vet är att festa. Han sitter där i soffan mellan Sofia och Sanna, dom sitter med händerna innan för hans tröja och smeker han, han känner sig bara äcklad, han går och letar efter Amelia, han hittar henne ute på balkongen med Samuel, alltså min killkompis som jag oftas är med, då jag inte är med Amelia. Dom står där ute och jag ser hur Samuel är med händerna innanför hennes klänning, jag ser också att hon njuter av det. Sen står dom där och hånglar och håller på, och här står jag som ett fån och tittar på. Jag går ut tar tag i Samuel i armen och slår till han rakt på käften, sen drar jag in Amelia till lägenheten igen, och hjälper hon ut på gatan. Hon frågar vad jag håller på med, jag är helt rasande jag säger åt henne att hon är full och håller på med Samuel, och att dom ska hem. Amelia tittar bara på mig, sen nickar hon, och tar min hand och kramar den hårt.  När dom gått en bra bit så frågar Amelia om vi inte kan sätta oss ner och vila lite, jag går lite fortare än henne eftersom jag är nykter och jag sätter mig på en bänk och hon sätter sig brevid. Jag ser hur hon fryser och ger hon min jacka, hon sätter sig i min famn, och säger att vi delar på jackan istället, sen sitter hon där i min famn och kramar mig, jag känner känslan i kroppen, det är helt varmt, jag fryser inte alls såhär hade jag kunnat suttit hur länge som gått. Jag känner en iskall hand innan för min tröja, sen läppar mot min kind, jag sitter helt still, men såhär långt kan jag bara inte låta det gå, jag säger åt hon att sluta, sen ställer jag mig upp och börjar gå sakta. Hon springer ikapp mig vingligt, sen drar hon i min ärm och skriker:
- Vad är det med dig? Du slog samuel på käften för att du är avis och vill ha mig, så kyss mig då, kyss mig hårt!
Jag tar tag i hon och kysser hon, jag känner hennes tunga letar efter min, jag tror vi står så där minst i 3min, men jag vet imorgon så minns hon ingenting av det här. Jag säger att nu går vi hem, hon tar tag i min hand och håller den hårt som att hon aldrig vill att jag ska gå, undra om hon har glömt att hon har lovat mig att sova hos hon. Snart är vi äntligen hemma hos henne, jag hjälper henne upp till hennes rum, tur att hennes mamma inte är hemma, då hade nog jag varit lite illa ute, jag ser hur hon har bäddat en säng brevid hennes och det ligger en lapp på den,  jag läser den:
Oskar då du läser detta är jag nog stupfull och du har tagit hand om mig som vanligt, tack du är världens bästa vän.
Jag ler, jag ser att hon har somnat, jag får lov att bädda ner henne, men först tar jag av hon klänningen, och där ligger hon nu bara i bh,  jag tar på hon den stora tröjan som ligger under täcket sen bäddar jag ner hon. Själv tar jag av mig alla kläder utan mina kalsonger, sen ligger jag där, men jag känner hur nån rullar över till min säng, eftersom min säng ligger exakt brevid hennes säng. Jag känner hur hon kryper in i mitt täcke och håller om mig, jag lägger min hand runt henne, sen somnar jag.
kapitel 2.
Amelia:
Jag vaknar av att jag ligger i Oskars famn, jag tänker på gårdagen, jag kommer bara ihåg att jag stod och hångla med Samuel sen kom Oskar och slog han och tog med mig hem och påvägen hem så sa jag åt han och kyssa mig. Och han gjorde det, och jag tyckte det var underbart. Och nu ligger jag i hans famn här, Jag kollar upp på han, Oskar är så söt då han sover,  jag kryper högre upp och kysser han, jag skulle kunna ligga såhär i evigheter, vad jag har längtat efter att Oskar ska hålla om mig. Jag ser hur han öppnar ögonen, han ligger o tittar på mig, jag låtsas sova. Han suckar och kliver upp och går mot toan.  Jag frågar om han älskar mig, han tittar ner i golvet och säger ja, sen lägger han sig och drar täcket över sig, jag lägger mig på han och drar ner täcket och kysser han. Till slut rullar jag på ryggen och kollar upp i taket, han frågar vad som händer nu, jag säger att jag älskar han.
Oscar:
När jag hör att hon säger dom 3 orden till mig, jag älskar dig. Då blir jag så glad i hela kroppen, jag säger att jag vill ha hon. Hon kramar om mig hårt, sen säger hon:
Du visade mig det underbara ljuset, som en gång lämnat mig,men nu har ljuset kommit fram igen, och visat mig kärleken som jag har missat, men ändå så finns det mörker i mig som lurar, som tränger bort kärleken, men när jag är med dig så finns det inget mörker i mig, det finns endast ljus som blomstrar av din kärlek.
Jag ler, hon frågar vad jag ska göra ikväll, jag svarar att jag bara ska vara hemma, hon frågar om hon får sova hos mig. Det får hon så gärna svarar jag, hon ler mot mig, sen kurrar min mage så jag tror att den ska explodera, Amelia börjar tog skratta och kliver upp, hennes vita kropp glittrar i ljuset från fönstret.
har inte skrivit mer än så

Kommentarer
Postat av: beatrice

kuuuung!

2011-12-27 @ 21:12:03
URL: http://bnorlen.blogg.se/
Postat av: jaaa --

2011-12-27 @ 21:29:21
Postat av: jaa ....

fortsättning !!!!!!!!!!!!

2011-12-27 @ 21:30:14
Postat av: Anonym

FYFAN VILKEN BRA!!!!

2011-12-27 @ 21:49:00
URL: http://mathildaahansson.devote.se
Postat av: ingrid fetarsel

HEJ

2011-12-27 @ 22:06:26
Postat av: hjärt morgonsol

om dom har sex beskriv varje detalj :)

2011-12-27 @ 22:23:59
Postat av: sara!

Fan vad bra! fortsätt!! :D

2011-12-28 @ 02:43:04
Postat av: Anonym

Fan vad bra! fortsätt!! :D

2011-12-28 @ 02:43:41
Postat av: Anonym

GRYYYYYYYM

2011-12-30 @ 02:31:33

Skriv din kommentar

Namn:
Vill du komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som se den )

Din blogg

Din fina komentar (tar inte emot några elaka komentarer) :

Trackback
RSS 2.0