jag kan, jag vill, men jag klarar inte pressen.

dina små blickar, det där förbaskade leendet, din naturliga charm, den dåliga humorn. Jagg älskar dig nu, men kanske inte i morgon.Jag vill ha din kropp nära, känna din puls, höra ditt hjärta slå, jag vill känna din värme mot min kalla kropp, låta dig värma mitt hjärta av is..

Jag önska jag var ängeln i din värld
Ängeln som lyste upp din värld med mitt leende
Ängeln som alltid befann sig i dina drömmar
Ängeln som får ditt hjärta att smälta
Helt enkelt så vill jag vara din dröm
Jag vill vara den som du tänker på varje gång du sluter ögonen
Varje gång du öppnar ögonen vill jag vara där
Den som alltid får din värld att snurra
Jag vill att du ska hålla mig kärt om nätterna
Hålla mig kärt när jag behöver det som mest
Jag vill att du ska se det jag ser
En människa med hjärta av guld
Själ av godhet
Den mest perfekta i min värld

vad kallas det när man har en dröm att bli älskad lika mycket som man älskar den personen, men det kommer aldrig funka?



Kommentarer

Skriv din kommentar

Namn:
Vill du komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som se den )

Din blogg

Din fina komentar (tar inte emot några elaka komentarer) :

Trackback
RSS 2.0