Tjullilu.

hej, jag tänkte berätta om gårdagen, det var iaf sjukt kul.
vi drog till gårn vid 18 vi hade inte en aning om vart de var så vi for runt där. sen hittade vi det, och då gick vi typ bara in och titta runt, sen var vi då med Amanda och rebecka, superkul!
sen efter nån timme så satt vi och kolla på pingis. sen vid 22 for vi hem, och när jag kom hem åt jag maat<3333<333
hihi..
till dagen då, först tror jag att jag ska fika på stan med familjen sen ska jag kanske vara med samuel, han e snell med mig.
nu är jag hungrig, jag vill ha MAT. vi hörs sen pussiiiiidussii
fyller ut med lite bilder sen bandy'n igår..


Kommentarer
Postat av: emmis

hihi, gud vad jag är fin !:)

2011-12-18 @ 18:15:50

Skriv din kommentar

Namn:
Vill du komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som se den )

Din blogg

Din fina komentar (tar inte emot några elaka komentarer) :

Trackback
RSS 2.0