vad är ord om du inte menar dom

att se dig gör ont, det brinner i min själ i mitt hjärta, att veta att det är kört & jag har ingen chans, det gör ont så jävulska ont. Att veta vart jag inte ska ta vägen varje dag i skolan för att jag vill slippa se dig, gör ont, att kämpa för något jag aldrig får gör ont, att tappa vänner som en gång stod dig nära gör ont. Allt gör ont just nu, men jag ger inte upp. Ska bara glömma och låta allt vara& vara ensam, jag behöver det. tänka.. det är det enda som kan få mig att komma över. Så ni som läser det här, förstå mig bara, inget är enkelt..

bjuder på en bild på mig&bästavän som alltid kommer vara det.


Kommentarer
Postat av: saga husberg

tack sötnos! :D

2011-12-20 @ 22:59:00
URL: http://sagahusberg.blogg.se/
Postat av: beatrice

2011-12-21 @ 18:05:40
URL: http://bnorlen.blogg.se/

Skriv din kommentar

Namn:
Vill du komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som se den )

Din blogg

Din fina komentar (tar inte emot några elaka komentarer) :

Trackback
RSS 2.0