fråga o svar

fråga: det är inte viktigt att du vet mitt namn! om Håltimme sitter i rast hallen:
jag har en fråga som jag gärna vill att du ställer i din blogg? kan inte du lägga upp typ dom 5 bäst bilderna du älskar mest som du har knäppt? eller nåt sånt. din blogg ä grym, o btw. Kan du inte blogga lite mer? (a) puss
svar: men gud vad jag glad jag blir av sånna här komentarer, det är därför man vill fortsätta blogga! Visst kan jag visa mina älsklings foton, men jag vet inte riktigt jag har så många olika, jag är en tjej som gillar allt möjligt, jag försöker verkligen blogga mycket, men jag har jätte mycket prov o sånt just nu, och då är det jätte svårt att hinna blogga från datorn, för jag hinner inte sitta så mycket, så jag bloggar mest från telefonen då. Tyvärr blir det lite så ibland, men det är ju bara bra om ni får nåra inlägg tycker jag?  kram!
___________________________________________________________________________________________
asså sånna här frågor, gör verkligen min dag, jag blir helt överlycklig då ni skriver att ni gillar min blogg, det är åh en sådan skön känsla!¨
Idag fyller iallafall pappa år, så vi ska gratta han o så, sen ikväll tro jag att jag ska va med emah, jag ska försöka fixa en ny design, det har ju kommit SNÖ , får se om jag kommer ut idag, är inte säker. Annars skulle jag o emah fota imorgon tro jag. Nu vart det ett långt inlägg!
och här är en bild som jag verkligen älskar, den visar verkligen glädjen tycker jag, och även om man ska va seriös kan man va oseriös + så är min bästa vän med på den:

Kommentarer

Skriv din kommentar

Namn:
Vill du komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som se den )

Din blogg

Din fina komentar (tar inte emot några elaka komentarer) :

Trackback
RSS 2.0