†SOMETIMES, ALL IT TAKES TO MAKE SOMEONE FEEL COMPLETE IS THAT ONE LITTLE SMILE

Varje gång jag hör ditt namn kan jag inte sluta le,
Varje gång jag ser dig kan jag inte sluta rysa,
Varje gång du ropar mitt namn kan jag inte sluta rodna,
Varje gång du kollar på mig kan jag inte sluta kolla på dig,
Varje gång jag ser din ögon drunknar jag i dom,
Varje gång du ler mot mig kan jag inte sluta le tillbaka,

Du är den underbaraste som finns, du kanske inte träffar 
mig så jätte ofta men jag vill ändå bli din!
Du är personen som får mig att le!

bara så ni vet kommer det komma lite bilder med texter lite då&då för jag gillar o skriva hur jaq känner.

Kommentarer

Skriv din kommentar

Namn:
Vill du komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som se den )

Din blogg

Din fina komentar (tar inte emot några elaka komentarer) :

Trackback
RSS 2.0